Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Δίπλα στο Τζάκι


Χορεύουν δίπλα μου παράφοροι χειμώνες

και πεφταστέρια που μου δείξανε το φεγγάρι.

Δίπλα στο τζάκι βυθισμένος για αιώνες,

να ωριμάζω σαν κρασί μες το κελάρι.


Μέσα απ’ τη φλόγα ξεπηδάει η μορφή σου

κι όπως συνήθως έρχεσαι και μου κρατάς το χέρι.

Το σώμα σου είναι αδειανό μα όχι κι ψυχή σου

Και στη παλάμη μου άφησες ακόμα ένα αστέρι.


Δίπλα στο τζάκι έμεινα για πάντα βυθισμένος

να βλέπω απ’ το παράθυρο τον χρόνο να κυλάει.

Κάτασπρος, βουβός μα πάντα ευτυχισμένος,

Αφού το βλέμμα σου ένοιωθα να μου χαμογελάει.


Ας κάνω λοιπόν την αρχή ανεβάζοντας τους στίχους από ένα δικό μου τραγούδι. Το είχα γράψει πριν από αρκετά χρόνια και τώρα τελευταία το ξέθαψα οπότε είπα να το μοιραστώ μαζί σας. Την μουσική δεν την έχω ακόμα σκεφτεί οπότε στην σημερινή ανάρτηση δεν θα έχετε να ακούσετε το τραγούδι παρά μόνο να αφοσιωθείτε στον στίχο και να μου στείλετε όσα περισσότερα σχόλια μπορείτε. Πείτε μου άφοβα τη γνώμη σας και όποιος τολμήσει να βάλει κάποια έστω και πρόχειρη μουσική (αν θεωρεί βέβαια ότι το κομμάτι το αξίζει) με πολύ χαρά να μου την στείλει να την δημοσιεύσουμε. Σας χαιρετώ και σήμερα και περιμένω τα δικά σας τραγούδια.



6 σχόλια:

  1. "Κάτασπρος, βουβός μα πάντα ευτυχισμένος,
    Αφού το βλέμμα σου ένοιωθα να μου χαμογελάει.."
    Tέλειο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Βάσια και για το θετικό σχόλιο και για την άμεση ανταπόκριση. Άντε και αν έχεις τίποτα που δεν το έχεις ανεβάσει στο blog σου, θα χαιρόμουν πάρα πολύ να το ανεβάσω...και πάλι να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο...και μόλις άναψα το τζάκι.Μακάρι να γίνει και ωραίο τραγούδι κάποια στιγμή!

    Τα λέμε φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια...τίποτα καλύτερο από το να κάθεσαι δίπλα στο τζάκι με καλή παρέα και καλό κρασί. Σε ευχαριστώ πολύ. Από το στόμα σου και στου "συνθέτη" το αυτί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΣΟΥ
    ΜΕ ΜΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΙΑ!
    ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ...
    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είσαι καλά dromeas, σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου. Χαίρομαι πραγματικά που από ότι βλέπω υπάρχουν άτομα που τους άγγιξαν αυτοί οι στίχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή