Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

Τη Φάτσα μου Βαρέθηκα (Βλάσσης Μπονάτσος)


Τη φάτσα μου βαρέθηκα ρε φίλε
πάρτη και δώσ' μου τη δικιά σου
την φάτσα μου την μπούχτισα όλη μέρα
γουστάρω και την κοπελιά σου.

Γουστάρω να καπνίσω αν μου καπνίσει
γουστάρω μαύρο παντελόνι
γουστάρω να βγω έξω σαν παλιάτσος
μέσα στη ζέστη και το χιόνι.

Τη φάτσα μου βαρέθηκα ρε φίλε
πάμε κανένα ταξιδάκι
ας αγαπήσουμε κι οι δυο το ίδιο κορίτσι
κι οι τρεις ας πάμε για ουζάκι.

Γουστάρω ν' αρπαχτούμε μες στο δρόμο
κι όταν θα μοιάζουμε πια τόσο
ο σατανάς θα μας μπερδεύει φίλε,
κάποια στιγμή θα σε σκοτώσω.
Αυτή τη στιγμή θα ήθελα λίγη ησυχία. Υποδεχθείτε ένα καταπληκτικό τραγουδιστή, έναν αξιαγάπητο ηθοποιό, έναν απίστευτο παρουσιαστή και έναν μοναδικό άνθρωπο που αν και έφυγε από κοντά μας στις 14 Οκτωβρίου του 2004 κατάφερε με τη φωνή του, τις ατάκες του, τη ζωή του να μας σημαδέψει αιώνια. Ο Βλάσσης Μπονάτσος ξεκίνησε την καριέρα του ιδρύοντας τους "Πελόμα Μποκιού", στις αρχές της δεκαετίας του εβδομήντα. Μιλάμε για ένα θρυλικό συγκρότημα παρά τα μόλις 2 χρόνια που υπήρξε στην ελληνική μουσική σκηνή. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το όνομα του συγκροτήματος προέρχεται από τα αρχικά των ονομάτων των μελών του. Κάπου στο 1976 στον δίσκο "Επικίνδυνη Ισορροπία" βρίσκεται το τραγούδι "Τη φάτσα μου βαρέθηκα". Οι στίχοι του σπάνε κόκαλα, η μουσική του το ίδιο. Πρόκειται για την τρομερή, "χρυσή εποχή" 1970-1980. Η παραγωγή απίστευτη και μέσα σε όλα αυτά η φιγούρα του Βλάσση. Του Βλάσση με το καπέλο, με τα μαύρα γυαλιά, με το μουστάκι. Αυτού του ανθρώπου που έμοιαζε να μην συμβιβάστηκε ποτέ. Από τα τραγούδια του μέχρι τα show στην τηλεόραση ήταν πρωτοπόρος και με το μοναδικό του ύφος, το γέλιο του και τα αξιομνημόνευτα λόγια του ερχότανε τόσο κοντά μας που μας ψιθύριζε στο αυτί ότι φοβόμασταν να κάνουμε. Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με αυτό το χαοτικό τραγούδι. Σε ωθεί σαν ένα διαβολάκι να κάνεις ότι πραγματικά "γουστάρεις", χωρίς φραγμούς, χωρίς καθωσπρεπισμούς να βρεις τον άλλο σου εαυτό και γιατί όχι να έρθεις σε ρήξη μαζί του. Όχι ψέμματα, πρέπει να έρθεις σε ρήξη μαζί του, επιβάλλεται. Μόνο έτσι θα ελευθερωθείς και θα ξέρεις ποιος πραγματικά είσαι. Ίσως να τα παραλέω...όχι βέβαια και λίγα λέω. Ακούστε το τραγούδι παρέα με ¨εσάς" και καθώς φτάνει στο τέλος κρατήστε ασφαλής απόσταση από τον εαυτό σας. Τα καλύτερα τότε έρχονται...

Υ.Γ. Τους στίχους στο "Τη φάτσα μου βαρέθηκα" έχει γράψει ο Ανδρέας Αγγελάκης και τη μουσική ο Σπύρος Βλασσόπουλος.

Ακούστε το



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου