Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010

Ίου Ιου (Μάρω Μαρκέλλου)



Γαμώ το μου, ο διάολος να με πάρει
πάλι πέρασα ένα βαθύ κόκκινο φανάρι
μα δε φταίω εγώ, ήταν ίδιο το φεγγάρι
με πανσέληνο κι όποιος το βλέπει μου κορνάρει.

Τ' αυτοκίνητα πομπή του μαύρου ελέους
και φορτώνονται αλήτες και νοικοκυραίους
και στριμώχνονται στη μαύρη λεωφόρο
κάνουνε ζιγκ ζαγκ για να περνάει τ' ασθενοφόρο.

Κάτι σφυρίζει. Είμαι εγώ ένα τραγουδάκι
κι η γη γυρίζει, με ζαλίζει πιο πολύ
κάτι κάνει ίου ίου....
κάποιοι ήρθαν προς τα εδώ με το κρεβάτι ενός φορείου.

Τι άλλο, τι άλλο σήμερα θα δω.

Έχω κουραστεί, σα να κοιμάμαι σε τσιμέντο
κάθε βράδυ το κρεβάτι μου φρενάρει να σωθεί
κι έχω πειστεί, μ' ένα ασημένιο ντοκουμέντο
στο σκοτάδι ένα κομμάτι απ' το φεγγάρι θα κρυφτεί.

Που την πάτε! Αφήστε την, κοιμάται
λίγο να ξεκουραστεί.

Όχι, μη! Μη την ξυπνάτε
τα νοσοκομεία φοβάται
κι η καρδιά της θα πιαστεί.

Καλησπέρα σας και καλή πρωτοχρονιά να έχουμε...Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα τραγούδι μιας νέας τραγουδοποιού η οποία με μία παιδικότητα στον στίχο και με λιτή αλλά εμπνευσμένη μουσική έχει καταφέρει να ξεχωρίσει από τον σωρό των νέων τραγουδοποιών που μας περιτριγυρίζουν. Αναφέρομαι στην Μάρω Μαρκέλλου η οποία μετά από μία αποτυχημένη απόπειρα να συμμετάσχει στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης βρίσκει στον δρόμο της τον Φοίβο Δεληβοριά και από το πουθενά ξεκίνησαν συνεργασία και μετά από λίγο καιρό και μερικά live ήρθε και ο πρώτος της δίσκος με παραγωγό τον Φοίβο. Ο δίσκος με τίτλο "Κορίτσι για σπίτι" που περιλαμβάνει και το σημερινό μας τραγούδι πρόκειται για έναν πάρα πολύ ωραίο δίσκο με μουσικές επιρροές από διάφορους χώρους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το "Ballada por un catalan" που φέρνει αρκετά σε flamenco και δείχνει μία βαθύτερη, κάπως καρμική σχέση της Μαρκέλλου με την Ισπανία. Ας έρθουμε όμως στο "Ίου ίου" ένα τραγούδι εφιάλτης όπως έχει δηλώσει και η Μάρω. Συνήθως τα τραγούδια της είναι βιωματικά αλλά αυτό το έγραψε σαν να είχε βγει από όνειρο. Ωστόσο μέρες που είναι (να περάσουμε και ένα μήνυμα) θα βρεθούν πολλοί από εμάς στην κατάσταση που περιγράφει το τραγούδι. Και μιας και ποτό και οδήγηση δεν πάνε μαζί, για να μην τρέχουμε στα νοσοκομεία ας αφήσουμε το αυτοκίνητο ας κρατήσουμε το ποτό και ας πάρουμε ταξί. Ελπίζοντας να μην είναι ο ταξιτζής αθεράπευτα ρομαντικός σαν τη Μάρω και μπερδέψει το κόκκινο φανάρι με το φεγγάρι...
Ακούστε το



2 σχόλια:

  1. KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΣΤΟ ΦΕΡΕΙ ΤΟ 2011 !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ, χρόνια πολλά και σε σένα και πάντα με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή