Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

Ο Λόγος που μου Είπες Σ' Αγαπώ


Ακόμα στριφογυρίζω στο μεθυσμένο μου κρεβάτι,

για ένα σου γέλιο, για ένα σου μόνο δάκρυ.

Καλύπτω με το σεντόνι κάθε πτυχή του εαυτού μου,

τον κάθε μου φόβο την κάθε ανασφάλεια.

Να περισώσω θέλω απ’ τα συντρίμμια του μυαλού μου

και την χαμένη μου υπερηφάνεια.


Λένε πως κάτι τέτοιες ώρες βασανίζεσαι

και το μυαλό παίζει περίεργα παιχνίδια.

Κι είναι καλύτερα στον ύπνο να βυθίζεσαι,

Απ’ το να περιφέρεσαι ξανά στα ίδια και τα ίδια.


Απόψε όμως θ’ αντέξω του Μορφέα τις προκλήσεις

μόνος πάλι θα ξαγρυπνώ.

Να ψάχνω μέσα στις χαμένες μου αισθήσεις

τον λόγο που μου είπες σ’ αγαπώ.

Τον λόγο που μου είπες σ’ αγαπώ.


Τον λόγο που στριφογυρίζω στο μεθυσμένο μου κρεβάτι,

Τον λόγο που σκεπάζω ως και τα όνειρα μου.

Για ένα γέλιο, για ένα δάκρυ, για μιαν απάτη,

Γι’ αυτό που κάποιοι λένε αληθινή αγάπη.


Λένε πως κάτι τέτοιες ώρες βασανίζεσαι

και το μυαλό παίζει περίεργα παιχνίδια.

Κι είναι καλύτερα στον ύπνο να βυθίζεσαι,

Απ’ το να περιφέρεσαι ξανά στα ίδια και τα ίδια.


Απόψε όμως θ’ αντέξω του Μορφέα τις προκλήσεις

μόνος πάλι θα ξαγρυπνώ.

Να ψάχνω μέσα στις χαμένες μου αισθήσεις

τον λόγο που μου είπες σ’ αγαπώ.

Τον λόγο που μου είπες σ’ αγαπώ.


Γεια σας και σήμερα, αν και νωρίτερα απ' ότι συνήθως θα μοιραστώ μαζί σας ένα ακόμα τραγούδι στο οποίο έχω γράψει τα λόγια. Για πρώτη φορά εκτός από τους στίχους θα ακούσετε και τη μουσική του τραγουδιού η οποία ανήκει στον πολύ καλό μου φίλο Άρη ο οποίος εδώ και κάποιους μήνες ζει στην Δανία και όποτε μπορεί ανεβάζει και κανένα κομμάτι στο Στιχοι-θείτε. Ο Άρης όντας πολυτάλαντος (ναι με έχει πληρώσει...) είναι και ο ερμηνευτής του συγκεκριμένου τραγουδιού. Σας αφήνω να το ακούσετε και περιμένω με αγωνία τα σχόλια σας.

Ακούστε το







2 σχόλια:

  1. Γεια σου mars, και συγχαρητηρία για το blog σου. Το τραγούδι σου μου άρεσε. Οι στίχοι ήταν καλοί και η μουσική αν και χρειάζεται ακόμα δουλίτσα! Συνέχισε έτσι, εις το επανιδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλα dragon...εννοειται οτι θελει δουλεια ακομα...παντως δεν προκειται για τραγουδι μου εγω απλα τους στιχους εγραψα. Τα ευσημα πηγαινουν στον κυριο Αρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή